الأحد، ٢٨ يونيو ٢٠٠٩

السمو



هناك ١٠ تعليقات:

  1. الله يا احمد بجد الصورة جميلة جداااااااااااااا
    وفعلا سمو
    تسلم لنا روائعك

    ردحذف
  2. عاوزلك كرسييين و كوبيتين ليمون العصفورة دى تعمل معاك احلى شغل

    ردحذف
  3. شكراً يا ريهام ديه حاجة بسيطة ، وهادى ممكن ارسملك دول المره الجاية بس عندى استفسار كوباية وكرسى ليا طيب والكرسى التانى والكوباية لمين؟! هتيجى تقعد معايا؟!

    ردحذف
  4. يسلام عليك يا أحمد انا كنت فاكراك رسام أتاريك طلعت رسااام لا بجد انت سكر امان امان عليك

    ردحذف
  5. جااااااااااااامد يا احمد منوره ياريهام انا مع راسي اختي ريهام

    ردحذف
  6. الله حلوة اوووووووووى ايه الجمال دة بجد بجد الصورة تحفة

    ردحذف
  7. اه طبعا احنا كلنا جايين نشرب الليمون

    ردحذف
  8. انا بجد مش قادرة اوصف احساسى جهة الصورة دى بس بجد تجنن الله عليك بجد فنان بجد واوى كمان انا سعيده اوى انى بشوف صور زى دى

    ردحذف
  9. شروق خوخه جيجى بشكركم على ارائكم وهادى الكل طبعاً يشرف والليمون عليا وبجد يا شيريهان انا اللى سعيد جداً انك شوفتى صورى وعجبتك

    ردحذف
  10. خلاص طلما الليمون عليك يبقا هاجى

    ردحذف