الثلاثاء، ٢٣ يونيو ٢٠٠٩

أطفال الشوارع


هناك ٨ تعليقات:

  1. انا بجد فرحانة عشان انا اول واحدة ارد على الرسم بس بجد حلوة اوى يا احمد واستمر فى كدة وفرحنا برسمك وربنا يوفقك

    ردحذف
  2. انت بجد بجد دماغك دى فيها ناااااااموس مصر كلها انت بتجيب الافكار دى منين بس بجد جاااامد بيس يا مان انا على الفيس بوك ع طول انت مش مشترك ولا ايه؟

    ردحذف
  3. شروووووووووووووووووووق٢٥ يونيو ٢٠٠٩ في ٢:٥٧ ص

    حلووة اوى يا احمد بس البت مش عارفة فى حاجة مش مظبوطة فيها ياعم الارسال بتاع قنوات زوم ومزيكا مش جاى اللى جاى عندنا المحور الجزيرة ودى قنوات منتهى ...... ها فاهمنى انت احنا عاوزين اللى يفرح قلب ام محمد وام عماد والبت بوسى وشيماء مش اللى يفرج قلب جدو عزيز وجدو محروس وستى ام ستيتة كمان ربنا يخليك اظبط لنا القنوات شوية اعدل الطبق شوية وهاتوا شمال عشان تعرف تحط الاريال ع اليمين وتجيب قناه نايل لايف لام زينا والبت فتكات عشان دول مش وش نعمة واخدين ع الليفة والصابونة والطشت النحاس وسلام يا قدااااس

    ردحذف
  4. ام زيناااات غلطة مطبعية

    ردحذف
  5. جميلة أوى يا احمد البؤس باين فيها تمام يعنى

    هههههههههههههههههههههه

    لا بجد تسلم أيديك
    فعلا كلمات مرسومة

    ردحذف
  6. معبره عن البوس ياحمد بس كانت محتاجه شى من الدعم شويه عشان تكون معبره اكتر ووضوح اعلى فى الرسم عشان توصل الصوره لقلب القارى بسهوله

    ردحذف
  7. بشكر الجميع وفعلاً يا شاعر الصورة كانت محتاجة تكون واضحة بس انا بعتذر لتانى مره لأن التصوير كان بالموبايل والاضاءة مكنتش كافية وفعلا الصورة كانت المقصود منها البؤس اللى عايش فيه اولاد الشوارع

    ردحذف
  8. انا فعلاًيا ماهيتاب او سهر بربى ناموس مصر كله فى دماغى علشان اعمله الادب ويبطل قرص للناس والافكار ديه بجبها من الناموس مش هو فى دماغى؟! وانا مشترك ع الفيس بوك بس موجود اكتر ع الياهو.

    ردحذف