الجمعة، ١٩ يونيو ٢٠٠٩

مع الطبيعة...


هناك ٢٤ تعليقًا:

  1. عن جاد انت كتير فنان رائج عن جاد انا محتاجاك معى كتير فى عملى وفى كتير مشاريع فى دماغى ايه اكتير منيجة وتليق بقماقك فى المركز الاول فنان الله معك انا خبرت ببريدك ايه كتير حلو بس مو فمهاه بس هحاروك عن قريب

    ردحذف
  2. انت فنان يابنى بجد بجد فناااااااااان

    ردحذف
  3. اوعى يا ابو عالى تروح باريس و تنسى بنها
    مبروك على الفن و متنساش الكريكاتير

    ردحذف
  4. و الله مش عارف اقول ايه بس حلو للاسف انا بعرف ارسم بس بسببك هبطل الرسم لانك انت اللى فى التوب

    ردحذف
  5. بجد رسمك حلو جدا بسم الله ماشاء الله عليك فناااااااان بمعنى الكلمة

    ردحذف
  6. بص انت حيرتنى انت حببتنى فى الرسم جدا انت مش بنى ادم عادى ولا حاجة سهلة انت احكاية انت بجد مشكلة والرسمة دة تثبتلى كده انت بجد بجد بلوة مسيحة بجد بجد عثل عثل

    ردحذف
  7. يخرب بيت خيالك يا اخى وعندك احساس رقيق بجد ومشاعرك رقيقة انت رومانسى اوى فى الصورة ياريت ترسم صورة لنفسك وتحطها بورترير على المدونة انت بجد تحفة انا رسمتك فى خيالى انت من الصورة دى بجد بجد فنان ارسم لنفسك صورة بقى

    ردحذف
  8. عارف انا لو شفتك هتجوزك على طول الصورة دى جنان شكلك رومانسى جدا انا بجد لو شفتك هتجوزك على طول انا حبيتك بجد من الصورة

    ردحذف
  9. خيالك بجد واسع الصور كلها حلوة بس اجمد واجمل صورة دى انت بجد رومانسى اوى وشكلك هادى اوى وخيالك واسع اوى

    ردحذف
  10. انت ياعم العرايس نازلة عليك بالهبل ما تعلمنى الرسم يا عم بس انت بجد جاااااامد والطبيعة دى جامده ومبروك عليك ياعم اعزمنا فى الكام فرح دول ربنا معاك بس اوعى تنسى اخوك حبيبك فى كام صورة وكام عروسة من زوقك يا جميل يا فنان

    ردحذف
  11. يا الله كل دى عراس يا الله عليك مو انا وحدى اللى بصير عم بحكى عنك وعن انت كتير فنان ودبى بكلها عم بتحكى عنك من كلامى عن فنك انت كتير فنان انا بدى تعمل معى فى دبى بصير انمى من قدراتك وتساعدنى كتير فى عملى انا عم بسوى ديكورات وكتير كتير محتاجه لك فى عملى انت نجم جديد وبعم بتشاع افكار جديده وخيال جديد مثل النجم

    ردحذف
  12. انت يا عمنا انت لحقت وصلت لدبى كمان ربنا يوفقك بس وحيات النبى ما تسى حبيبك فى عروسة كده

    ردحذف
  13. عم بدخل على المدونة صدفى لكى اتحقق من حكى لطيفة عم بتصير اختى انت عن جاد فنان خيالك علقنى من اول مش شفته اجدبنى كتير فنك وعم بزيد عن اصرار لطيفة عنك وحقيقى ضرورى نتلاوى انا تمنيت العمل معك ومساعدتك انتى بجد يا لطيفة زينة فى حكيكى واختيارك للفانين عن جاد هالحكى من قلبى مو ها عم بجامل ولله معك وانا كتير بريد اوصلك اكثر من لطيفة نصف دبى عم بتحكى عنك بسبب لطيفة وانا دخلت وكتير صدقتها

    ردحذف
  14. انا بريد منك طلب اريد انت ترسم صورة ديكور ولو بتعرف تشتغل ع البردىو الفحم والزجاج والاركت هذا كتير ينفعنا فى عملنا اريد انك تعرضلى شغل عن جاد الله معك

    ردحذف
  15. يسلالالالام يا احمد بيخطبوك من ع النت ان اخته يا جماعة انا هبتدى اغير منه

    ردحذف
  16. هالموقع ده كتير مريح ومنيح فى الاشتراك يا شروق لكن موقع هادى اى كتير متعب

    ردحذف
  17. اوك يا لارا يارب يكون عجبك

    ردحذف
  18. شكرأ للجميع انا بصراحة لسانى عاجز عن التعبير دلوقتى بس بشكركم كلكم وان شاء الله هرسم اكتر واعمل كل اللى طلبتوه تقديراً واحتراماً لآرائكم وتشريفكم لمدونتى المتواضعة وانا ليا الشرف انى اتعاون معك يايزيد انت ولطيفة طبعاً وانا خايف ارسم بورتريه لنفسى لحسن محدش يدخل تانى المدونة وللناس اللى طلبت ايدى دلوقتى كما قال شعبولا عليكم العفش كله وعليا انا الإزاز

    ردحذف
  19. اللوحه جميله اوى يافنان بتنطق بجمال الطبيعيه ورومانسية الحياه فى شكلها الوردى اللى احيانا الانسان بيهرب منه من واقع الحياه المرير جميل يافنان

    ردحذف
  20. جامده اوي يا احمد تصدق دي بقى لازم اشوفها ع الطبيعه تجيبهالنا الجامعه مره ونتفرج بضمير حلوه اوي اوي اوي تمااااااام يا احمد والله ربنا يوفقك يا احمد بصراحه انا دخلت البلوج لزقت هنا

    ردحذف
  21. بشكرك جداً ياشاعر بس بختلف معاك فى ان الانسان بيهرب من جمال الطبيعة ورومانسية الحياة لأن فعلا من واقع الحياة المريرهو نسى شكلهم وفقد القدرة ع التميز واصبح مش شايفهم من الاساس والهروب بيكون من حاجة بنشوفها وبنحسها مش من حاجة مش على بالنا خالص وصدقنى الانسان دايما بيدور على الحاجات ديه بس مفيش فرصه بسبب ضغط الحياة ورغم كده ان داخله مش يآس حتى لو كان ظاهر الانسان بيقول انه يآس بس ديه طبيعة ان الانسان بيدور دايماً ع الراحةوالافضل وبشكرك يا ريهام مع انك شوفتى الصورة ديه كنترول وان شاء الله ياخلود هتتفرجى ع الطبيعة بضمير وان شاء الله الصور الجاى هتخليكى تاخدى اقامة فى المدونة وتبقى صفحتك الرئيسية

    ردحذف
  22. انا اقصد انى بهرب بجمال الطبيعه وهدوئها من واقع الحياه المرير وليس الهروب منها لاننا جميعا نتمنى ان تكون الحياع بهذه الصورهالجميله

    ردحذف
  23. ربنا يكرمك يا احمد بس ياريت يكون لك نصيب مع اى عايزك معه بجد واهم حاجة انك لو اتحولت العروض ديع لحقيقة انك تاخد الاكثر جدية والاكثر خدمة لمصلحتك الشخصية ويا رب يكرمك لك ما هو خير لانك انت انسان بجد تستاهل كل خير والله شاهد على ما اقول

    ردحذف